Uživatelské recenze Plzeň
Celkem 2342 recenzí
Jo přátelé, já ten billiárd před dvaceti lety stavěl. Je vůbec úspěch, že se udržel až doteď. Člověk od tohoto podniku opravdu nemůže nic moc čekat, zvlášť v době, kdy průměrní manažeři vedou hospody a mimo kuchaře, kteří si jakžtakž drží úroveň řemesla, v nich pracují lidé, kteří s gastronomií opravdu nemají nic společného. Ale z nostalgie se žíti stále nedá...
Náš zákazník rozhodně není náš pán!
V restauraci jsem byl minulý rok cca 5x. Letos 2x a opravdu mi tam již nikdo neuvidí.
Veliká škoda, kuchař má poměrně slušné nápady, vše mu jen kazí totální amateři v servisu a nedodělané věci v jídelním lístku.
Moje sobotní návštěva (10. 08. 2013 cca 14:30) sezení venku na terase protože jsem kuřák. Obsluha profesionální. Jako předkrm volíme carpaccio ke kterému se dle obsluhy podává bagetka. Udělalo mi příjemnou radost že ke carpacciu byla opravdu focaccia i když ve tvaru bagetky, za to bych dal rozhodně plus. Bylo horko tak jsme zvolili nějaký ten salát. Překvapil mi ,, steakový salát,, (suverénně nejdražší salát v poslední době , 280,- czk) který se nacházel v salátech. Dali jsme si ho 2x. Na stůl jsme dostali v hlubokém talíři nakrájený hovězí steak, hrst rukoly, a osmažené KUSY česneku + plátky parm(Strojek na drcení česneku stojí 90 czk) Při mém údivu zda se opravdu jedná o salát mi bylo jasně naznačeno že ano a že se semnou o tom nebude dál obsluha bavit. Tedy za salát za 280 czk nepovažuji rozkrájený steak (tím pádem chyběl i steakový příbor) s hrstí rukoly a kusy česneku (ano ještě nutno dodat 4 hoblinky parmazánu)I přes toto jsem se přenesl, dal si dezert a nechal za ,, salát ,, který nebyl salát cca 900 czk. Bohatě by stačilo neuvádět zákazníka v omyl a necpat toto jinak dobře vychucené jídlo mezi saláty, či k němu přidat nějaká cherry rajčátka a například salátovou okurku, obzvlášť když za nakrájený steak bez možnosti vybrání úpravy (rare, medium, well) chtějí bez 20 czk 300 korun. Má druhá návštěva tento týden mi však opravdu vyvedla z konceptu. Návštěva proběhla 13. 08. cca 20:00. Obsluha byla uplně jiná než minulý týden. Evidentně jednala pod tlakem při příchodu žádný úsměv. Poprosil jsem o popelník, seděli jsme uvnitř. Bylo mi poměrně drzým tónem panem číšníkem odpovězeno že se jedná o nekuřáckou restauraci (oddělené místnosti z nichž na jedné byl symbol přeškrtnuté cigarety a na druhé ne mě nutili k této otázce navíc minulý rok se uvnitř normálně kouřilo) OK tedy. Tentokrát jsem šel rovnou na jisto a nepouštěl se do dražších jídel nebo experimentů. Tedy dal jsem si osvědčené carpaccio, tentokrát jsem dostal plátek focacci tedy daleko menší než byla minule. Kolega dopadl daleko hůře, opět si dal steakový salát, tentokrát se slušně zeptal zda by do něj nešla dát nějaká cherry rajčátka která nabízíje hned u jídla vedle. Bylo mu sděleno že to nejde, že to kuchař neudělá. (chápu že náročnost a kalkulace nebyla možnám neboť přání zákazníka bylo zřejmě úplně zcestné.) Toto jsem nekomentoval a neřešil. Mezi jídlem přišla servírka pro sklo, zkusil jsem se opět zeptat na popleník. (Třeba mi mladičká slečna popelník přeci jen přinese) Opět jsem dostal odpověď že se jedná o nekuřáckou restauraci. Avšak tónem a výrazem kterým jsem byl častován jsem byl vynucen se zeptat ,, Ale vy jste mi to řekla nějak přísně,, To co následovalo mi opravdu vyvedlo na cca 2 vteřiny z konceptu. ,, Pane, neumíte se chovat, minulý týden (asi myslela neděli ačkolivěk tam byl uplně někdo jiný) jste měl problém s naším jídlem a řekl jste že už sem nikdy nevkročíte.,, Vzhledem k tomu že v neděli i včera byl semnou stejný člověk , oba jsme se podivili větě ,,že už nikdy nevkročím,, zvlášť od osoby kterou vidím prvně v životě. Na můj dotaz jak to může vědět mi odpověděla že mají ,, výbornou komunikaci na place,, Pokud by byla komunikace výborná rozhodně by nedošlo k tomuto informačnímu šumu a zřejmě kolegyně z druhé směny by musela slečně vysvětlit že ten pán co se neumí chovat ji samozřejmě dal spropitné vy výši 10% z celkové ceny jak je zvykem. V tuto chvíli jsem opravdu začal být nepříjemný i já, ale pouze v rámci mezí. Tedy při placení jsem počkal až ostatní zaplatí a protože se mi pan číšník ani nezeptal jak chci platit, vytáhl jsem kartu a poprosil ho o samostatný účet. Na to mi bylo odpovězeno že účet z registrační pokladny má již vyjetý a že to nejde. Řekl jsem tedy dobrá, prosím Vás o rozepsání účtu. Protože jsem měl své oblíbené carpaccio + kuřecí maso dvě velké 12ky, jednu malou a bez dezertu bylo mi hodně podivné že mám platit 445 czk. Po zaplacení částký jsem dostal účet, ani jednou číšník nezopakoval nikomu u stolu za co platí (výčet co je na účtu. Toto se učí ve druhém ročníku SOŠ) Po zaplacení mi tedy přinesl účet kde jsem zjistil že jsem měl jakési latté které jsem ani neměl. Po polemice u baru číšník v žádném případě neuznal svůj omyl nehodlal to řešit pořád mlel pouze o tom že mi vyjede účet samozřejmě i s latté znova a nepochopil jádro sporu. Bylo mi řečeno abych do restaurace již nechodil. Jsem rád že restaurace u Majáku je na tom tak dobře že může odmítat hosty kterí tam za dva dni nechali dohromady přes 2000,- korun. Jídlo by šlo, personál absolutně neschopný a z mého pohledu pouze špatná nálada na ,, place,, jak tomu slečna ve vyžehlené košili slangem číšníka z trojkového bufáče na nádraží říkala. Opravdu nedoporučuji. Pokud bych za jídlo nechal 80 czk rozhodně bych to neřešil ale při této sumě mi milá restaurace opravdu neuvidíte. řešení: nerozdělujte cedulkou kde se smí a nesmí kouřit když jste nekuřácká restaurace, zkuste zaškolit neprofesionální personál a proboha neříkejte hostům ať už nechodí. Samozřejmě Vaší restauraci budu dělat bohatou ústní reklamu kudy budu chodit.
S pozdravem
Zdeněk Ženíšek
Hledali jsme s přítelem restauraci , kde bychom si mohli dát dobrou večeři a narazili na tento podnik Amfora. Při vstupu do restaurace je značně cítit kouř z cigaret, ale budmě tolerantní i já byla kdysi kuřák. Prostředí jinak celkem útulné, jen židle se trošku rozpadají. Ovšem šok přišel při ochutnání objednaného jídla. Měla jsem kuřecí steak s broskví a sýrem . Na stole mi přistál kus 100% grilovaného kuřete s kůží , na něm broskev a plátek eidamu. Uvnitř bylo maso nedodělané , no prostě hrůza . Bohužel jsem kus toho masa snědla a následujíci den strávila na WC . Přítel měl steak bez kůže přelitý smetanovou omáčkou a k tomu poházeno pár vařených brambor . Vizuelně tedy nic moc , ovšem střevní potíže měl také.Číšník byl ochotný a milý, ale v kuchyni má asi všchno jenom ne kuchaře . Rozhodně tuto restauraci již podruhé nenavštívím a nikomu nedoporučuji. Hezký den všem.
Předešlý majitel věděl jak se vede restaurace, bohužel dnešní majitelka to je KATASTROFA, takový lidé nemaj vubec mit hospodu, neváží si zaměstnanců atd.
Nejlepší Italie v Plzni bez pochyb, kvalitní jidla z kvalitních surovin, kéž by bylo v Plzni více takových, bohužel nejsou
Několikráte jsem udělal test na připisování piv na lístek a vždy mi OKRADLI!!! Reakce na to aby zavolali vedoucího byla že přišel zástupce" pingl" který tvrdošijně tvrdil že to neni pravda a že jsme to určitě vypili a co žeby z toho měl...... majitele sháním !!!
Restaurace se dosti zlepšila, avšak pozor - obsluha okrádá, nevydává pokladní blok a v případě upozornění na připisování věcí je agresivní. Působilo na nás, že na okrádání jsou domluveni všichni mezi sebou. Tak bacha na účty!
Včera jsem navštívil tento podnik a bohužel si dal "šťavnatou" krkovičku. Jednalo se o tenký plátek, zasypaný levným slaným kořením, což absolutně degradovalo chuť. Kuchař absolutně nemá ponětí, jak se griluje maso a jaké koření se má použít. Po reklamaci se kuchař chtěl hádat. Arogance nejvyššího stupně, místo uznání chyby. Pivo jedenáctka Groll v pořádku. Dlouhá doba čekání, byť jen na jedno pivo. Pokud se obsluha venku vybavuje s kuchařem, těžko bude stíhat obsluhovat.
Do Grollu, co se týká jídla, již nikdy více!
Podruhé a stále stejná bída. Obsluha opilá dříve než zákazníci.
Na jídlo jsem čekal přes hodinu a za to čekání to nestálo. Budu se snažit sem už nejít.
Dne 13. 07. 2013 jsme měli v restauraci U Salzmannů svatební hostinu. Organizace výborná, obsluha na úrovni. Dobrá domluva. Jídlo chutné, vše připraveno tak, jak mělo být. Účty korektní. Doporučujeme pro podobné akce, salónek v patře vhodný i pro firemní posezení nebo konferenční turistiku v tradiční plzeňské restauraci.
Opravdu úžasné jídlo, které kvalitou odpovídá vyšší ceně.. Zajímavé chuťové kombinace, které hned tak někde nenajdete.. Nádherné prostředí a klid.
Skvělá hospůdka v dosahu centra, výborné jídlo i pivko. Jednou sice menší problém s obsluhou, ale konflikt zažehnán a tak je to stále oblíbené místo, kam se rádi vracíme!
Okresy a kategorie
Pizza Plzeň - objednejte si křupavou pizzu od Gottiho. Rozvoz po Plzni Zdarma!
Wellness pobyty - široký výběr víkendových pobytů se slevou
