Uživatelské recenze Plzeňský kraj
Celkem 6701 recenzí
Překvapil mne originální a pěkný interiér.
Žabí stehýnka, šneci, klokaní steak, zmrzlina s horkými jahodami- vše chutné a dobře připravené.
Avizovaný domácí medovník byl žel jen velkovýrobní marlenkou, jak sám řekl číšník.
Obsluha byla ovšem tragická. První pocit, že nejsme vítáni, jsme zaznamenali hned po příchodu, kdy jsme oznámili, že jdeme na předem koupený voucher. Pak jsme mezi jídlem čekali 20 min, kdy číšník na baru telefonoval a vše završil očima v sloup a nepříjemným obličejem, když jsme se zeptali na možnost horkých malin a jahod současně, takže jsme si raději vzali standradní jahody.
Jestli nám někdo dá důvod restauraci znovu navštívit, pak budu doufat v jiného číšníka. Zatím však půjdu raději tam, kde se cítím vítán a peronál je milý a pozorný. Pak rád nechám i nadstandardní dyško. V tomto případě jsme nechal adekvátní 1,-Kč:-)
Hned několik otřesných zkušeností s fungováním restaurace a především s chováním personálu v rámci jediné návštěvy.
První špatná zkušenost s rezervací po e-mailu: rezervace sice byla provedena, ale s odkazem, že příště máme rezervovat u obsluhy na telefonním čísle XY. - U podniku vyšší kategorie, kam se Maják bezpochyby snaží hlásit, bych čekal tlačítko "on-line rezervace" už na webových stránkách, ale takto je to jistě pro personál obsluhující e-mail pohodlnější...
Druhá špatná zkušenost s přítomností psa: hned při příchodu jsme byli upozorněni, že provozní nechce, aby v podniku štěkali psi; psa jsme proto odvedli. Nutno dodat, že štěkali jiní:-) - U podobných podniků z centra města mám zkušenost, že rovnou přinesou pejskovi vodu namísto varování typu "běda, jestli zaštěká!" Pokud se chce podnik orientovat na výšepříjmovou skupinu zákazníků, měl by s pejsky počítat.
Třetí špatná zkušenost s podáváním nápojů i jídel: Pivo za 35,- Kč s podivnou pěnou nosila obsluha s asi čtvrthodinovou prodlevou od doby, kdy přijala objednávku. Na předkrm (2) a polévku (2) jsme čekali 50 minut od objednávky. Hlavní jídlo (6) dokonce přišlo až celou hodinu po objednávce a to přesně v okamžiku, kdy už většina z nás byla odhodlána objednávku zrušit. Jídlo jsme ale nakonec vzali. - Solidní restaurace by měla být technicky i personálně vybavena tak, aby příprava jídel netrvala déle, než 30 minut a to i v případě, že je podnik plně obsazen...
Čtvrtá asi nejhorší zkušenost s drzostí personálu: Když se během konzumace jal jeden z kolegů učinit směrem k personálu poznámku o včasnosti donesení jídla, byl dokonce posléze vyžádaným vedoucím odbyt, že na něj nemá čas, že má plnou hospodu, že jde o vyšší gastronomii a že jsme byli upozorněni, že bude příprava chvíli trvat. - Nejen v luxusní restauraci, ale i v poslední nálevně by měl být personál k zákazníkovi slušný a uctivý. Čím vyšší úroveň restaurace, tím bych očekával profesionálnější přístup obsluhy. Pokud už dojde k takovému faux pas, že hosté čekají na předkrm 50 minut a na hlavní chod dalších 60 minut, měla by se obsluha klanět a omlouvat, nikoliv být drzá a vyzývavá...
Nutno dodat, že v restauraci jsme nebyli poprvé a že při předchozích asi třech návštěvách nás nadchlo jak prostředí, tak kvalita kuchyně. Stačila jedna poslední návštěva a veškerý dojem předchozích asi dvou měsíců je ta tam... Příště raději pozvu svoji společnost do restaurace U Mansfelda, kde mají při srovnatelné kvalitě kuchyně lepší pivo a především profesionální personál.
Pivo je super jinak nic nemohu hodnotit ale pivo je pivo
Žebra extra super dobrá porce na akci jak má být, tatarák také super nabídka piv je opravdu velmi pestrá, vše vyhovující obsluha bych hodnotil také dobrý přístup
Od ledna 2011 restaurace změnila majitele a funguje spíše jako asijské bistro.
Vynikající kuchyně, roztomilá a sympatická obsluha, jídlo vymazlené a velice chutné. V Rokycanech nemá konkurenci a hlavně neznám lepší místo na Rokycansku.
Velký výběr piv, pomalá obsluha a o jídle radši ani nemluvit. To co měl být steak na pepři, byl jen nedodělaný kus masa přelitý "přírodní" šťávou, která pepř viděla jen v poličce v kuchyni.
Na pivo by to šlo. Na jídlo? Maximálně na utopence.
Byl jsem u kubánců minulej týden a né poprvé...! A musím opravdu pochválit pana kuchaře za výtečnou úpravu vepřové panenky, troufnu si říct, že to byl oravdu gurmáncký zážitek! Proto moc nerozumím komentáři co napsal nusowitz, panenka krvavá? Takovou panenku jsem ještě neviděl:-))) A obsluha, moc milé slečny, už jsem na tuhle směnu měl štěstí dvakrát a super, hlavně ať vám to vydrží, držím palce.....
cca 19. duben 2011
Jak psal Barney, obsluha je opravdu až obtěžující a krajně neprofesionální. Na dotaz, zda by nešla ztišit hudba v přezvučeném salonku, nám bylo řečeno, že ji lze pouze vypnout.
Později jsme měli ještě reklamaci vepř. panenky, která byla vevnitř krvavá. To se sice stává, ale nelze to přejít se slovy, že je to v pohodě a ostatní oblizují talíř.
Nicméně na druhý pokus již bylo jídlo velmi chutné.
update: 22. 4. 2012
Kdyby si provozovatelé podniku hleděli spíše výtek zákazníků, než řešení PR a psaní FAKE hodnocení (Lajk.Z, Gastroskaut), patrně by byli někde dále a úspěšnější, neměli by tak zapotřebí vychvalovat podnik z uživ. profilů s jediným hodnocením.
Hrozný. Včera jsme se tam vydali na Zelené pivo, speciál který se točí vždy na Zelený čtvrtek a dle seznamu na internetu padla volba právě na Lízala. Seděli jsme tam na zahrádce jako trubky čtvrt hodiny, jenže pro obsluhu skládající se ze tří lidí, jsme byli zřejmě neviditelní! Řvalo tam rádio s hyperdisko hity, děs. Zvedli jsme se a na Zelený speciál vyrazili do Lízalky, kde byla obsluha příjemná.
souhlasím s kostějem, strašně malý prostory a šíleně velký ceny. obsluha nafrněná.
42,- za dvanáctku je fakt nechutně přepálený, zvlášť vezmeme-li v potaz, že v hospodě nemají ani klimatizaci. Včera na Hruškowicz jsme to po hodině vzdali, protože to bylo opravdu na padnutí.
Okresy a kategorie
Wellness pobyty - široký výběr víkendových pobytů se slevou
