Uživatelské recenze
Celkem 7071 recenzí
Tahle nová pivnice opravdu není nic moc, kvalita jídla rozhodně neodpovídá ceně, personál většinu času tráví debatováním za barem a v rychlosti obsluhy dost zaostává... A to, že kdykoliv (3x-dávám více šancí) jsem tam zavítala, byla poloprázdná, také něco vypovídá o úrovni podniku a oblíbenosti u hostů... Takže šancí dostali dost, pokažné mne zklamali, tedy alespoň pro mne - nikdy více. Rozhodně nedoporučuji.
Příjemné prostředí, jídlo výborné jak chuťově, tak vizuálně - opravdu gurmánský zážitek, velmi příjemná obsluha - starší číšník - dokáže jídlo doporučit. Doporučuji a v budoucnu určitě zopakuji. Ve spodním příspěvku kritika, že se tam kouří - nevím, já měl pocit, že je to nekuřácká restaurace... :)
Vedle Budina, jediná restaurace v Plzni, kde skutečně vaří Páni Kuchaři. Skvěle jsem si ve 12tce pochutnala na šiškách se špenátem a slaninou. Ještě teď vzpomínám na tu užasnou chuť. A ještě parádní zážitek navrch - Master ritual. Doporučuji kudy chodím. A těším se na další návštěvu.
Od té doby, co otevřeli restauraci v patře, patří k mým nejoblíbenějším místům. Skvělá a pozorná obsluha, výborně ochucené jídlo (doporučuji quesadillu nebo steaky) a ten jejich tvarohový dort - jedna báseň. Vždy odcházím spokojena a s pocitem, že dobrý servis a kvalitní čerstvé jídlo v Plzni nevymřeli - žijí ve Slunečnici.
Příjemná pizzerie v centru města, pizza výborná ale obsluhu zaškrtit - na pizzu, již vydanou z kuchyně, jsme čekali, až nám jí servírka donese na stůl, 10!!! minut, takže dorazila naprosto studená a k tomu po nás chtěla ihned po příchodu, ještě než jsme si stihli sednout , voucher se slovy ,, kdyby náhodou byl falešný..." co dodat..
Pizza naprosto vyborna. Obsluha skvela, stale usmevava, velice rychla. Neni co vytknout, takhle by to melo vypadat:)
Na testu pizzy skoro nic nebylo (4 kolecka salamu, par kousku ananasu, trochu strouhaneho eidamu) a suroviny vypadaly jako nejlevnejsi co se koupi, urcite ne italske. Testo bylo dobre, napoje strasne drahe, obsluha dobra.
Tento podnik je co se týče personálu a obsluhy zatim nejhorší jaký jsem kdy navštívila, Pouze jeden jediný číšník se choval jako profesionál, všichni ostatní počínaje údajným majitelem, který budil dojem spíše plážového playboye, konče číšnicemi, které jsme po přinesení jídelních lístku už neviděli. přesto že jsem poprosila o rychlou přípravu pokrmů, které nebyli nijak složité, trvalo to cca 50 min. To co přinesli na stůl jsem ještě neviděla: zeleninový salát v hodnotě 99,- kč obsahoval pouze dvě rozkrojená cherry rajčátka,4 hodně malinké kousky kuřecího masa, asi půlku žluté papriky, půlku zelené papriky a kus hrubě nakrájený okurky, která byla i s igelitovým obalem. To vše by se ještě dalo prominout stát se to může každému. Ovšem pan majitel mi odpověděl že to není nic škodlivého a arogatně pronesl " tak jsem vás dámy pozval" mrsknul příbor do talíře a odešel. Sami tedy zvažte zda do takového podniku chodit či ne...
Tenhle podnik mám moc ráda. Přes léto je tu výborné posezení na zahrádce u perfektně vychlazeného piva a dobrého jídla. Vše zpříjemňuje milá a ochotná obsluha - palec nahoru! Jen občas, když je hospoda plná se stává, že déle čekáme na jídlo, ale v tomto případě mi to vůbec nevadí.
Poslední návštěva v úterý. Obsluha bohužel pomalá. Pivo Žatec a Velen Garden výborné. Klášter bohužel nebyl ve formě :( Ad problémy s Pilsner Urquell. Kdopak by asi pil v této hospodě plzeňské patoky, když si může vybrat jiná, lepší piva...
Tento podnik v žádném případě nemohu doporučit. V poloprázdné restauraci jsme na 4 jídla čekali přes 50 minut, donesla je velmi nepříjemná obsluha (údajně majitel restaurace), kterou obtěžovalo to, že si zákazník cokoliv přeje. To, co jsme dostali na stůl nebylo jídlo ale asi nějaký OMYL! Nedochucené, plavající v nějakém oleji a absoultně neodpovídající ceně. Je mi líto, ale sem už ne.
Návštěva restaurace Wallis je za posledních několik let jedna z mých nejhorších zkušeností v Plzni. Od příchodu obsluhy, strávený čas čekáním, po jídlo a nepříjemné chování majitele restaurace. Ještě pochopím, že se může přihodit a jídlo se ne vždy podaří připravit včas (tři saláty, jedny palačinky, zmrzlinový pohár a hotovku játra - cca 50 minut?), co však odmítám akceptovat je arogantní chování, trapné poznámky typu "tak já holt přijdu ještě popátý... a teď už musím pošestý" (přímo od majitele restaurace!) a špatně připravené jídlo. To je naprosto vrchol kulinářského pekla, jak píše martyn níže...
Vážený pane majiteli, několik rad, jak má vypadat znamenitá obsluha, pokud si chcete udržet alespoň nějakou klientelu, protože máte skutečně jednu jedinou příležitost, jak udělat první dobrý dojem.
Znamenistá obsluha (cituji z veřejně dostupné příručky hotelové školy):
o Je přívětivá, přátelská a zdvořilá
o Má vědomosti
o Je efektivní
o Dobře načasovaná
o Flexibilní
o Konzistentní
o Účelně komunikuje
o Buduje důvěru
o Převyšuje očekávání
Bohužel, u vás jsem nezaznamenala ani jedno. Snad jen konzistentní nezdvořilost a ignoraci.
Najde-li zákazník v salátu (mimochodem, ten "salát" neviděl ani z rychlíku) kus plastového obalu z okurky, základem zákaznického servisu na úrovni je minimálně se omluvit a nabídnout řešení, aby host odcházel s pocitem, že i když jídlo bylo nic moc, servis byl přesto příjemný. A ne abyste mrskul vidličkou do talíře. To byl skutečně vykřičník za celým nepovedeným vystoupením. Ačkoliv víno, pohár a palačinky byly dobré (co se však na tom dá "zkazit", že), nemohu Váš podnik doporučit. Naopak všem díky této zkušenosti doporučuji, aby se Vám zdaleka vyhnuli, pokud si nechtějí zkazit den (jídlo, které jste nás nakonec nenechal zaplatit, totiž za ty nervy dnes již nikoho nevytrhne).
Okresy a kategorie
Wellness pobyty - široký výběr víkendových pobytů se slevou
